Fi fan

Idag känner jag mig som en nåldyna.. Eller klösbräda kanske är en bättre liknelse! Hälsade på moster idag då jag hade förbannat, fruktansvärt, oerhört jävla dö tråkigt... Ni förstår?
Vi drack te och åt bulle... men tror ni jag fick behålla mitt te!? NÄ! När det finns 11 hundvalpar hos moster blir inget lätt. Det var typ ANFAAAAAAALLLLL! Och sen hade man valpar i hela håret och hängandes i öron, ben och armar. En lyckades till och med få tag i kinden! KINDEN! Kände mig piercad(stavning?) där ett tag... Men som sagt... åter till mitt te! Jag tyckte att jag hade ganska bra koll på odjuren till en början men rätt som det var kände jag hur det blev varm och blött på hela benet... FAN.. Valparna tyckte det nog va jätte gott för de slickade i sig de som om de vore saft. De är sluga de där jäklarna, ser de något de vill ha då ser det banne mig till att de får de oxå. Själv fick jag dricka mjölk och en halv bulle... För den ena halvan hade försvunnit konstigt nog... hmmm...? 

Men det är ju så himla gosiga ändå! Alla har sina speciella sidor och alla är de unika. Vissa är det rikigt fart i och då får man passa sig, medans vissa bara viss sitta i knät och gosa. De är helt underbara helt enkelt! Jag är en riktig hundmänniska (inte med nos och svans dock, but you got the point). Jag ska själv skaffa hund hoppas jag.. men jag ska inte ha denna typ av ras då jag är sugen på något helt annat. De är tråkigt att ingen har hört av sig på mosters annons... Vore tråkigt om de måste avlivas pågrund av att ingen vill ha sötnosarna!

Du vill inte ha en liten valp i sommar!? (aa)
http://www.blocket.se/alvsborg/Schafer_Rottweiler_valpar_27469021.htm?ca=16&w=1

 


Kommentarer
Postat av: klarah

tycker ditt bruna hår är jättefint ! =D

2010-05-27 @ 22:35:06
URL: http://klaaraamanda.blogg.se/
Postat av: klarah

hahah precis!

2010-05-27 @ 23:40:06
URL: http://klaaraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0