Hund på gång?

Nu har jag bestämmt mig för att skaffa hund! Jag överlever inte utan en hund... Det jobbiga är att tim inte alls vill ha en hund... ÅHHH JOBBIGT! Kommer känna mig så förbannat ensam utan hund när jag flyttar så jag skulle nog fan ta livet av mig. Tänk när Tim jobbar natt och jag ska sitta där i mitt lilla hus själv i mörkret. Får en klum i halsen bara av att tänka på det. Mörkrädd som fan... Hoppas jag kan övertyga honom om att hund är väldigt bra! Men skaffar jag hund så vill han tydligen inte bo med mig. Suck stön och flåsss... Tänk om livet ändå kunde vara lätt...

Jag har också räknat på allting och den bästa tiden att skaffa hund i mitt liv är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0