Stackars rumpan mi

Jag har gott och blivit en hurtbulle! Lata, slöa, otränade Emmelie... låter ganska otroligt när man hör det först! Men jag rider (häst), cyklar och joggar regelbundet nu. Jag har slutat äta McDonalds och godis. (man blir tydligen fet av det, har ni hört så tokigt?) Och så äter jag betydligt mindre portioner och jag går inte och äter bara för att jag har tråkigt. Kilorna bara rasar! (okej, rasar är väl att ta i lite.. men det går neråt på vågen iaf)

Jag trillade av hästen för första gången igår. Red barbacka och liksom gled av när vi travade. Kände bara NO, NO, NO... sen kändes det som att jag lyckades hålla balansen hyffsat... Blev ganska förvånnad när jag inte längre satt på hästen utan låg på backen... KNEPIGT! Men det måste sett roligt ut för faster stod och skratta som en galning... Hästen blev rätt förvånad den också... Kvärnitade och blicken var typ "VA fan hände? Tappa jag nått?" Så min rumpa gör ont nu, eller svanskotan.. vafan man nu vill kalla det!

Nu blir det jobb!  

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahaha, det är dååååå man verkligen måste sitta djuuuuuupt ner, trycka ner hälarna gånger10000000, hålla i sig i manen och pressa sig neråt (knipa åt med ljumskarna också) så man slipper trilla av :D hahaha

2010-05-06 @ 20:37:57
Postat av: Emmelie

haha, jo tack, satt koncentrerad som fan i början men sen slappna jag av i typ 2 sekunder och då bajsa det sig kan man väl säga ^^ haha. Men det var bara att sitta upp igen! Jag är grym!!!

2010-05-07 @ 13:57:28
URL: http://mloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0