Elvis räddar min dag.

Börjar bli lite smått irriterad på han jag jobbar med. Han är jätte schysst och så... Men när någonting är fel mätt och inte bra så är det mitt fel. JAHA..? Sedan att han inser att det är han som gjort fel sedan är också rätt kul... Men är trött på att bli anklagad för att göra fel hela tiden. Jag är bäst, så enkelt är det.

Att jag är trött som en sönderknullad kanin på morgonen och inte har någon ork är väl inte så konstig när man får gå upp 4 på morgonen för att sätta sig i en bil och åka till borås. Då hamnar jag lätt il min egna lilla värld och då är jag rätt okontaktbar... Jag kan stå still och bara titta på när de inte finns nått för mig att göra. Sedan gnälls de på att jag inte gör nått... Okej! så jag ska tränga mig förbi och ta över ditt arbete eller..? Fan... blir lite pissed här alltså... Jag gör rätt mycket må ni tro och ibland är det BARA jag som gör nått... Det är alltid, Emmelie gör det, Emmelie hämta det, Emmelie flytta på det, Emmelie sopa där, Emmelie släng de! MEN HÅLL KÄFT! Gör det själv! Jag kan också skruva, såga och TÄNKA! Sen är det han som står där och Sms:ar, pratar i Telefon eller kramar en jävla snus...

Han är inte så jäkla mycket bättre på att greja än vad jag är tycker jag... Vet inte hur många gånger jag fått säga till att han gör fel... Typ som räcket vi byggde igår, vilket skämt! Jag sa att man skulle sätta stolparna rakt på rampen för att det skulle se bäst ut... MEN NÄ DÅ, de skulle luta enligt honom... Sen att de såg förjävligt ut när vi var klara erkännde han sen. Men va fan! Lyssna från början... Bara för att jag är tjej betyder det inte att jag saknar hjärceller! Han tjötar hela tiden om hur tufft det kommer bli för mig i branchen. jo tack, jag vet det... Men jag kommer vara betydligt bättre än honom iallafall... och Han har tydligen varit snickare i 10år... Va har han gjort under de 10 åren undrar jag.

Känner mig rätt elak just nu. fy skäms på mig... Men jag är bara så trött på alla klagomål man ständigt möts av. Men det är tur att jag har Elvis, han räddar mig dag!


Kommentarer
Postat av: Amy

Vet hur det där känns! <3

Jag grejar med en bloggdesign åt dig nu :)

2010-10-01 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0